Noticies

TítolData de publicacióResum
Premi Pare Ignasi Puig i Simón 2024

Ajuntament de ManresaL’Ajuntament de Manresa convoca el Premi Pare Ignasi Puig i Simón 2024 dins dels premis Lacetània en memòria del sacerdot de la companyia de Jesús, professor, investigador i savi divulgador dels coneixements científics per promoure la recerca sobre la Manresa ignasiana.

Convocatòria de 6 beques per a la realització de tesis doctorals

Fundación de Promoción de la Investigación Oriol‐Urquijo La Fundación de Promoción de la Investigación Oriol‐Urquijo convoca un concurs de mèrits per a la concessió de sis beques destinades a la realització de tesis doctorals, en les àrees de Filosofia i Lletres, Ciències Socials i Jurídiques i Teologia.

Últimes tesis defensades a la URLUniversitat Ramon Llull

Bingjie Ding (Esade ADE) ha defensat la seva tesi doctoral.

Premis de l’Observatori Català de la Justícia en Violència Masclista 2024

Observatori Català de la Justícia en Violència MasclistaL’Observatori Català de la Justícia convoca la 4a edició dels premis en Violència masclista, amb l’objectiu de premiar treballs, iniciatives i pràctiques orientades a l’erradicació de les violències masclistes en l’àmbit de la justícia, i el reconeixement a una llarga trajectòria professional pionera en aquest camp.

Ciència oberta: identifica editors de confiança per la teva recerca

Think. Check. Sumit. Compartir els resultats de la recerca i publicar-los és clau per al progrés de la teva disciplina i carrera, però amb tantes revistes, com pots confiar en una revista en particular? L’eina Think. Check. Sumit. et pot ajudar, t’interessa!

MERIT: incorpora les teves publicacions indexades a la Web of Science al teu perfil

MERITHas publicat en una revista indexada a la Web of Science però la publicació no t’apareix al teu perfil de MERIT? És possible que la tinguis pendent d’acceptar, t’expliquem com fer-ho!

Resolta la Convocatòria d’Ajuts a Projectes de Recerca ACM 2024

ACMResolta la X Convocatoria del Programa de Ayudas a Proyectos de Investigación de Aristos Campus Mundus 2024. Enguany s’han concedit 19 projectes de 37 sol·licituds presentades pel PDI de les 4 universitats espanyoles que formen part d’ACM.

XXXVI Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual

Consell de l’Audiovisual de Catalunya El Consell de l’Audiovisual de Catalunya convoca la XXXVI edició dels Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual amb l’objectiu de premiar els treballs de recerca de qualitat sobre comunicació audiovisual.

Premis a solucions per a la conservació de mars i oceans

Mares CircularesCoca-Cola i l’Associació Chelonia convoquen la VII edició dels Premis Mares Circulares a projectes d’investigació i a iniciatives empresarials relacionats amb l’eco-innovació, l’economia circular, la conservació de la biodiversitat marina i aquàtica i la lluita contra el canvi climàtic que aportin solucions al gran repte de la conservació de mars i oceans.

Propera convocatòria per a l’acreditació d’entitats TECNIO 2025-2028 i sessió informativa (13/09/2024)

ACCIÓACCIÓ ha obert la convocatòria d’acreditació d’entitats TECNIO per al període 2025-2028, per identificar i donar visibilitat als desenvolupadors de tecnologia del sistema d’R+D+I de Catalunya que presenten capacitats tecnològiques diferencials i amb capacitat de transferir-les per enfortir el teixit empresarial i fer internacionalment atractiu l’ecosistema català d’innovació.