TítolData de publicacióResum
Portal de la Recerca de Catalunya (PCR): actualitzat amb les dades de MERIT

CORA PRCLes dades de recerca del PDI de la Universitat s’han actualitzat amb les dades de MERIT al PRC  T’interessa!

Convocatòria ERA Talents

Comissió EuropeaLa Comissió Europea ha obert la convocatòria 2024 d’ERA Talents que forma part del programa de “Widening”. Té com a objectiu millorar la recerca i la innovació als països en creixement potenciant la interoperabilitat de les carreres i l'ocupabilitat dels talents investigadors en diferents àmbits.

Call for papers Third Sofia Conference for Early-Stage Researchers

ENGAGE.EULa University of National and World Economy (UNWE) i la Sustainable Development Solutions Network de Bulgària acollin la tercera conferencia per Early-Stage Researchers. Tindrà lloc del 21 al 22 de novembre de 2024.

Últimes tesis defensades a la URLUniversitat Ramon Llull

Jubitza Mariana Franciskovic Ingunza (FICEDLS) ha defensat la seva tesi doctoral.

Aprèn a publicar en obert a Springer Nature (20/06/2024)Springer Nature

Springer organitza un seminari en línia per mostrar el procediment a seguir per publicar articles en accés obert sota l'acord transformatiu en el que participa la URL a través del Servei de Biblioteques. Et recomanem!

Coneix MERIT: aprèn a introduir sol·licituds de projectes

MERITDes de l’Oficina de Recerca i Innovació et presentem el primer vídeo guia de la sèrie Coneix MERIT, un recurs visual que et guiarà pas a pas per les diverses funcionalitats de l’eina. Saps com introduir les teves sol·licituds de projectes a MERIT? T’ho expliquem!

Convocades les Beques de Col·laboració per al curs 2024-25

Ministeri d’Educació, Formació Professional i EsportsEl Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports ha convocat les Beques de Col·laboració amb departaments universitaris pel curs acadèmic 2024-25.

Convocatòria d’Ajuts a “Redes de Investigación 2024”

Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (MICIU) ha obert la convocatòria dels ajuts a Xarxes de Recerca corresponent a l’any 2024, en el marc del “Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación para el período 2024-2027”.

Concurs “Tu tesis doctoral en redes sociales: #HiloTesis”

#HiloTesisA iniciativa de la RedDivulga, es convoca una nova edició d’aquest concurs amb l’objectiu de promoure les habilitats comunicatives i de divulgació científica de futurs o recents doctores i doctors. Estàs a punt de defensar la teva tesi doctoral o fa poc que ho has fet, t’interessa!

XXV Premi de Recerca Josep Ricart i Giralt

Museu Marítim de BarcelonaEl Museu Marítim de Barcelona i l’Institut Ramon Muntaner convoquen el XXV Premi de Recerca Josep Ricart i Giralt per tal d’estimular els projectes de recerca en el camp de les ciències socials relacionats amb el patrimoni i la cultura marítimes a les terres de parla catalana.