Seminari en línia “How teaching staff can save time and augment their work with AI” (24/10/2024)

ENGAGEEstàs a l’inici de la teva carrera acadèmica i vols saber com l’IA pot facilitar la teva activitat docent? En aquest seminari en línia t’explicaran com les eines d’IA actuals poden ajudar-te a reduir la càrrega de treball i augmentar la qualitat de la teva docència.

La sessió comptarà amb la participació de Nikos Basbas, coordinador del Centre per a la Innovació en l’Ensenyament i l’Educació de la Universitat de Tilburg, i oferirà informació valuosa sobre les capacitats actuals de l’IA, amb demostracions en directe casos d’ús pràctics. També inclourà un pas a pas ràpid sobre com començar amb l’IA i una visió de com pot contribuir a una educació superior de qualitat per a tothom.

L’assistència és gratuïta pel PDI de les universitats de l’aliança ENGAGE però cal inscripció prèvia. Les places són limitades.

• Data: 24 d’octubre de 2024
  • Horari: 13:00 - 15:00