SACRU Research Mobility Funding: ampliació del termini

Enviat per Butlletí Recerca el

SACRUContinua oberta la convocatòria d’ajuts per a projectes de mobilitat per la recerca en el marc de SACRU. Els projectes han de tenir resultats mesurables en un any, i és necessària la col·laboració i l’intercanvi de coneixement entre les universitats membres de l’aliança.

La convocatòria ofereix finançament per a projectes de recerca desenvolupats conjuntament per personal investigador de 3 o més universitats membres de SACRU. La dotació màxima son 10.000 euros que es podran utilitzar per a despeses de viatge i organització d’actes.

Es poden presentar per aquesta convocatòria estudiants de màster i de doctorat o personal investigador que estiguin en l’inici de la seva carrera (amb menys de 6 anys d’experiència).

Els criteris que es seguiran per les avaluacions de les propostes son:

• Estar alineades amb la missió de SACRU.
  • Tenir uns resultats ben definits que es puguin obtenir durant el proper any natural.
  • Incloure un element de difusió pública, com ara un seminari en línia.
  • Comptar amb l’aprovació de l’integrant del Comitè Executiu de SACRU corresponent a la seva universitat.

Les persones interessades a presentar una proposta  hauran de posar-se en contacte amb Núria Pérez (nperez@rectorat.url.edu) de l’Oficina de Recerca i Innovació per tramitar l’aprovació del membre del Comitè Executiu representant de la URL.

Les propostes s’han d’enviar per correu electrònic a la Secretaria de SACRU (sacru.alliance@unicatt.it).

El termini de presentació de propostes finalitza l’1 de novembre de 2024.

+ info: Informació web, Formulari, Aliança SACRU