Mercat de reptes de recerca per millorar les polítiques públiques (07/11/2024)

EAPCL’Escola de l’Administració Pública de Catalunya organitza la Jornada del mercat dels reptes per tal que els reptes de l’administració pública es converteixin en projectes a la propera convocatòria de subvencions per a treballs de recerca sobre Administració pública (EAPC 2025). Inscripcions obertes!

En primer lloc, l’EAPC demana a les administracions publiques que plantegin els reptes problemes o qüestions que l’Administració pública ha de resoldre i per a la qual necessiten evidències, dades o propostes de solució.

En segon lloc, per ajudar en la formulació dels projectes, en la creació d’equips transdisciplinaris i posar en contacte els diversos actors que hi prenen part, l’Escola organitza una jornada de reptes el 7 de novembre de 2024, en horari de matí (9.30-13.00). Totes les persones interessades podran conèixer de primera mà els reptes presentats per l’Administració pública, participar en la formulació del repte i començar a posar les bases de l’equip que defineixi el projecte de recerca i hi participi.

La propera convocatòria de subvencions per a treballs de recerca sobre Administració pública (EAPC 2025) es preveu publicar a l’octubre de 2024.

La jornada s’adreça al personal investigador l’activitat del qual s’emmarqui en algun àmbit dins les línies estratègiques en què s’inclouen els reptes: l’administració digital, la qualitat dels serveis públics, la qualitat de les institucions, la gestió del coneixement i la gestió del relleu generacional a les administracions públiques i la governança del sector públic, i que tingui interès en participar en un projecte de recerca col·laborativa.

+info: Mercat de reptes de recerca