VIII Convocatòria d’ajuts a la transferència del coneixement del sector agroalimentari de la Càtedra AgroBank

Càtedra AgrobankLa Càtedra AgroBank convoca un ajut per promoure que la transferència del coneixement de descobriments o invencions que es trobin en un estat avançat de desenvolupament al sector productiu agroalimentari.

L’ajut està destinat a grups de recerca d’universitats i centres de recerca espanyols, que han de treballar conjuntament amb una empresa espanyola del sector agroalimentari, per al desenvolupament d’un projecte d’innovació de caràcter limitat. L'investigador/a responsable del projecte ha de tenir durant tota la durada una vinculació permanent amb la universitat o centre de recerca sol·licitant.

La documentació a aportar pels sol·licitants serà la següent:

• Imprès de sol·licitud
  • Memòria del projecte a desenvolupar
  • Pressupost
  • Compromís de l'empresa coexecutant del projecte
  • CV de l'investigador/a principal i dels i les membres de l'equip investigador.

Tota la documentació s'ha d'enviar dins el termini corresponent per correu electrònic a l'adreça catedragrobank@udl.cat

Se seleccionarà un únic projecte finançat amb un total de 15.000 euros.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 31 d’octubre a les 14.00.

+info: Bases