Convocatòria 2024 d’ajuts per contractes predoctorals per a la formació de doctors/es - ofertes URL

URLEl Ministeri de Ciència Innovació i Universitats ha publicat la resolució provisional d’actuacions per a la formació de personal investigador predoctoral associats a “Proyectos de Generación de Conocimiento” per l’any 2024.

En aquesta convocatòria el ministeri ha assignat 5 ajuts a la Universitat Ramon Llull i hi ha possibilitat de presentar candidatura als projectes següents:

• Projecte Recuperación y reutilización de los gases fluorados utilizando Nuevos enfoques de economía circular [RE(F)CICLA] del Dr. Rafael González Olmos (IQS School of Engineering)
  • Projecte Desarrollo de degradores inteligentes para proteïnes de membrana y extracelulares del Dr. Benjamí Oller (IQS School of Engineering)
  • Projecte Eliminación de la explotación laboral en las cadenes de suministro: el efecto mitigador de la regulación y la atención publica de la Dra. Annachiara Longoni (Esade Business School)
  • Projecte Inteligencia artificial, entornos digitales, polarización y camaras de eco de opinión de la Dra. Ana Valenzuela (Esade School of Business)
  • Projecte Transformaciones estructurales en las economías modernas: datos, teorias, y analisis de políticas de la Dra. Ioana Schiopu (Esade School of Business)

La durada dels contractes serà d’un màxim de 48 mesos, comptats a partir de la incorporació del personal investigador en formació al centre de R+D. Aquests seran incompatibles amb la vigència de qualsevol altre contracte laboral.

La retribució del contracte no podrà ser inferior al 60% del salari fixat per a les categories equivalents als convenis col·lectius del seu àmbit d’aplicació durant la primera anualitat, i al 75 % durant la segona, la tercera i quarta anualitat. Amb data octubre 2024, correspon en brut amb 19.097,36 € i 23.871,70 €.

Per sol·licitar l’ajut s’ha d’estar admès o matriculat en un programa de doctorat pel curs 2024-2025. Aquelles persones que en el moment de la presentació de candidatura, no estan matriculades o admesos en un programa de doctorat, hauran d’estar en disposició de ser-ho en la data que es formalitza el contracte.

La presentació de candidatures es realitzarà d’acord amb les instruccions de cada oferta. Trobareu les ofertes enllaçades a aquesta notícia i/o a notícies de propers butlletins. Els articles de la convocatòria del MICIN que afecten directament a aquestes places són el 3, el 12 i el 13, així com l’annex 1.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb la Sra. Ruth Babington, de l’Oficina de Recerca i Innovació (rbabington@rectorat.url.edu).

+info: Convocatòria, Oferta RE(F)CICLA