MERIT: selecciona la teva Facultat com a afiliació principal al teu perfil

Enviat per Butlletí Recerca el

MERITPer una correcta gestió de la teva activitat de recerca és molt important tenir les teves dades actualitzades i correctes a MERIT, com són les dades d’afiliació amb la Universitat. Al teu perfil de MERIT pots establir quina és la teva afiliació principal com a PDI, t’expliquem com fer-ho!

Al teu perfil de MERIT tens tres afiliacions diferents dins la teva Institució: a la teva Facultat, al teu Departament i al teu Grup de recerca (si s’escau).

D’aquestes tres afiliacions, et recomanem seleccionar la teva Facultat com a principal. Pots fer-ho en tres clics:

1. Ves a “Edita el teu perfil”.
  2. Estableix com a principal (Set primary) la teva Facultat, a l’apartat “Afiliacions a l’organització” (Organisational affiliations).
  3. Desa (Save).

D’aquesta manera, la gestió de la teva activitat investigadora serà més àgil i eficient.

Recorda que pots adreçar-te a la bústia merit@url.edu si tens qualsevol qüestió.

+info:  Recupera les notícies publicades sobre MERIT, Coneix MERIT