3a Mostra d'Emprenedoria Universitària

Xarxa emprenedoria universitàriaLa Universitat de Barcelona i la Universitat Politècnica de Catalunya, sota el paraigua de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària, organitzen la 3a Mostra d'Emprenedoria Universitària, un punt de trobada de l'emprenedoria universitària, amb casos d'èxit de projectes emprenedors i empreses sorgides a les universitats, impulsades tant per estudiants com pel personal investigador.

La mostra tindrà lloc a la Paraninf, Edifici Històric de la UB (Barcelona) el 21 d’octubre de 2024 al matí. Es tracta d'una jornada gratuïta on poden participar representants de totes les universitats catalanes. Les inscripcions ja estan obertes.

Fins a 12 empreses sorgides de l’entorn universitari podran participar en un concurs pitch d’emprenedoria universitària, en el qual hauran de presentar la seva idea de negoci en 2 minuts.

El programa de la trobada comprèn també la taula rodona “El camí de l'Emprenedor: Reptes, Lliçons i Triomfs”. Hi haurà també diversos tallers paral·lels centrats en temàtiques d’interès com és la Marca personal, LinkedIn o Com comunicar.

+info: Xarxa d’Emprenedoria Universitària, Inscripcions