ENGAGE.EU Incubator Seed Funding: Call for application – Teaching Initiatives

ENGAGE.EUL’aliança ENGAGE.EU convoca ajuts pel desenvolupament d’iniciatives docents conjuntes entre el professorat de les universitats associades, amb l'objectiu fomentar la col·laboració i la innovació en l’ensenyament i l’aprenentatge dins d’ENGAGE.EU mitjançant el desenvolupament d’ofertes educatives conjuntes a tota l’aliança. T'interessa!

Les iniciatives que exploren el desenvolupament col·laboratiu de nous cursos i/o formats docents poden sol·licitar un finançament inicial de fins a 10.000 euros. El finançament es pot utilitzar per a despeses de personal, viatges, reunions i esdeveniments, per a la producció de material de curs, formació i similar.

La iniciativa docent proposada ha d’incloure professorat d’almenys tres universitats associades de l’aliança i estar vinculada a la missió ENGAGE.EU.

El termini per a la presentació de sol·licituds és el 25 de setembre de 2024

Hi ha prevista una sessió informativa el 12 de setembre a les 14.00, d’una hora de durada. Cal inscripció prèvia.

Les persones interessades en presentar una sol·licitud, s’hauran de posar en contacte amb la Ruth Babington de l’Oficina de Recerca i Innovació (rbabington@rectorat.url.edu).

+info: Convocatòria, Inscripció sessió informativa