Portal de la Recerca de Catalunya (PCR): actualitzat amb les dades de MERIT

CORA PRCLes dades de recerca del PDI de la Universitat s’han actualitzat amb les dades de MERIT al PRC  T’interessa!

D’ara en endavant es carregaran de forma bimensual juntament amb les dades de l’activitat investigadora de totes les Universitats i Centres de Recerca de Catalunya.

Et recordem que per poder visualitzar les teves dades al PRC has de tenir perfil a MERIT, tenir l’ORCID informat i activitat de recerca associada.

Per tal que es visualitzin les dades del teu perfil de MERIT cal que:

• Les publicacions han d’estar validades, en altres estats no apareixen al portal.
  • Les tesis doctorals han d’estar defensades a la URL i tenir l’enllaç del TDX (les tesis anteriors a l’obligatorietat de ser publicades al repositori també apareixeran).
  • Projectes competitius validats de l’entorn “Projectes” de MERIT. Al PRC no es carreguen les dades dels ajuts no competitius, ni ajuts interns URL ni ACM, ni contractes o serveis.

Pel que fa a les unitats de recerca, trobareu els 51 grups del mapa de grups de la Universitat (SGR i URL), així com els departaments amb PDI associat.

Segons el calendari previst de càrrega del PRC, les dades s’actualitzen cada dos mesos, pel que és interessant tenir-ho en ment de cara a la revisió i millora de les dades.

La propera càrrega de dades de MERIT al PRC tindrà lloc el 26 de juny.

+info: Portal PRC