Call for papers Third Sofia Conference for Early-Stage Researchers

Enviat per Butlletí Recerca el

ENGAGE.EULa University of National and World Economy (UNWE) i la Sustainable Development Solutions Network de Bulgària acollin la tercera conferencia per Early-Stage Researchers. Tindrà lloc del 21 al 22 de novembre de 2024.

El tema enguany és “Responsible Production and Consumption: Current Issues and Advances Towards SDG12”. S'anima a participar representants de totes les universitats d'ENGAGE.EU.

L'objectiu principal de la conferència és reunir personal investigador en la fase inicial de la carrera investigadora de les universitats d'ENGAGE.EU, com per exemple professorat júnior, personal postdoctoral i estudiants de doctorat. Pretén afavorir la comunicació i la col·laboració futura entre els i les participants de totes les universitats associades.

El personal investigador participant tindrà l’oportunitat de conèixer-se personalment o en línia i de presentar el seu treball en curs o treballs de recerca acabats en un fòrum internacional. La presentació de treballs de recerca està oberta a tots els tipus, inclosos els documents conceptuals, empírics o de posició.

Després de la Jornada, les versions finals dels treballs presentats es publicaran a les Actes de la Conferència i altres canals de difusió habituals.

La conferència inclourà diversos temes relacionats amb l'ODS12, entre els quals:

• Producció respectuosa amb el medi ambient. Polítiques per desvincular el creixement econòmic de l'ús dels recursos i la degradació ambiental. Minimitzar l'explotació dels recursos naturals al llarg de tots els processos de producció i consum.
  • Economia circular. Models de negoci sostenibles. Remanufacturació, reciclatge o recuperació de productes i materials. Polítiques de foment de la producció sostenible.
  • Economia verda. Fomentar les innovacions per reduir el consum d'energia i la pressió global sobre els recursos ambientals.
  • Consum sostenible. Minimitzar la utilització de materials tòxics, els residus i els contaminants generats pel consum massiu. Polítiques que fomenten el consum de productes ecològics amb components biodegradables i menors aportacions energètiques.

El termini per a la presentació de resums finalitza el 12 de juliol de 2024. La sol·licitud requereix la entrega d’un títol, un resum (fins a 200 paraules) i paraules claus (fins a 5). S’ha d’enviar a engage.confer@unwe.bg

+info: Convocatòria, ENGAGE.EU