Aprèn a publicar en obert a Springer Nature (20/06/2024)

Springer Nature

Springer organitza un seminari en línia per mostrar el procediment a seguir per publicar articles en accés obert sota l'acord transformatiu en el que participa la URL a través del Servei de Biblioteques. Et recomanem!

Els acords transformatius són nous contractes negociats entre biblioteques universitàries (o consorcis) i les editorials que publiquen revistes científiques. Amb aquests nous contractes, s’ha aconseguit passar del model tradicional de subscripció “pagar per llegir” a un nou model que també inclou el cost de publicar en accés obert. Així, els nous contractes transformadors permeten als investigadors i investigadores de les universitats publicar en accés obert a un conjunt de revistes sense haver de fer ells mateixos una despesa prèvia.

L’assistència és gratuïta però cal inscripció prèvia:

• Data: 20 de juny de 2024
  • Hora: 12.00